انجام پروژه با نرم افزار اسمبلی
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه Assembly (اسمبلی)
انجام پروژه Assembly موسسه همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های Assembly آماده است تا پروژه های شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه Assembly با شماره های 09129540122 - 09330859275 تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید. تعریف اسمبلی: اسمبلی یک زبان برنامه نویسی سطح پایین مربوط به رایانه ها و دستگاه های دیگر برنامه پذیر می باشد. این زبان با کمک برنامه اسمبلر تبدیل به کد ماشین قابل اجرا می شود. پس از زبان ماشین، زبان اسمبلی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی محسوب می گردد. ساختار و عملکرد اسمبلی ...
پروژه تبدیل حروف کوچک به حروف بزرگ با اسمبلی از دیگر پروژه های کاربردی و دانشجویی می باشد که تیم قدرتمند برنامه نویسی و اسمبلی کار سایت Projectp30.ir طراحی و پیاده سازی شده است.عملکرد این پروژه به این صورت می باشد که بعد از اینکه کاربر جمله خود را وارد کرد با زدن دکمه اینتر کلیه کلمات کوچک تشخیص داده می شود و تبدیل به حروف بزرگ می شود. در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی مخصوصاً پروژه های Assembly که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند
در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در پروژه های اسمبلی خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

متلب پروژه با تخصص بالا و تجربه 7 ساله آمادگی دارد سفارشات emu8086 شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.


هزینه پروژه emu8086 در متلب پروژه به صورت کاملا رقابتی می باشد و از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت خدمت کاربران اعلام میشود.

ما چه نوع پروژه های emu8086 را میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه با نرم افزار emu8086
انجام پروژه دانشجویی emu8086
انجام پروژه کامپیوتر emu8086
انجام پروژه درسی emu8086

آشنایی با emu8086

نرم افزار emu8086 به عنوان شبیه ساز میکروپروسور 8086 و اسمبلر یکپارچه با آموزش هایی برای افراد مبتدی طراحی شده است. وقتی دانشجویان کارشناسی و ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات میخواهند برای یک چیپ سخت افزاری برنامه نویسی کنند باید از زبان های سطح پایین استفاده نمایند. زبان اسمبلی یک زبان برنامه نویسی سطح پایین است و نزدیکترین زبان به زبان ماشین می باشد.

انجام پروژه emu8086

نحوه سفارش پروژه به چه صورت می باشد ؟

برای سفارش انجام پروژه  emu8086 خود میتوانید از طریق فرم زیر اقدام نمایید کارشناسان متلب پروژه در کمترین زمان ممکن پروژه شما را بررسی کرده و خدمت شما اطلاع خواهند داد.

کیفیت در پروژه چگونه است؟

متلب پروژه به عنوان تنها وب سایت رسمی انجام پروژه همیشه سعی داشته است بالاترین کیفیت در انجام پروژه emu8086 را داشته باشد.

زمان پروژه به چه صورت است؟

زمان انجام پروژه emu8086 با توجه به زمانی که مشتری تعیین میکند انجام میشود و سعی بر این بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه خود را دریافت کنید.

چگونه از پروژه خود مطمئن شویم ؟

با توجه به تجربه بالای متلب پروژه در انجام پروژه emu8086 ما به شما اطمینان می دهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه خود انتخاب کرده اید.
سیستم انتخاب واحد که امروزه بیشتر به صورت تحت وب ارائه شده است و دانشجویان کارهای دانشگاهی خود را به صورت شبکه ای انجام میدهند.
سیستم انتخاب واحد که به صورت تحت داس (DOS)می باشد و به زبان اسمبلی نوشته شده ، اماده کرده ایم.
امروزه اسمبلی در خیلی از دانشگاها مورد تدریس قرار نمیگیرد اما در لیست پروژه ها می باشد.
28,700 تومان
سورس پروژه snake به زبان اسمبلی
snake که همان بازی مار می باشد، که شما بارها و به زبانهای دیگر دیده اید.
29,100 تومان
سورس الگوریتم مرتب سازی حبابی به زبان Assembly
پروژه ای برای شما دوستان اماده کردیم برای درس زبان ماشین، همان اسمبلی که یکی از درس های مهم، در رشته مهندسی نرم افزار می باشد.
این پروژه یک پروژه مرتب سازی از نوع حبابی که در نوع خود یک الگوریتم پیچیده می باشد.
28,900 تومان
مجموع چند پروژه به زبان اسمبلی
چند پروژه کاربردی از اسمبلی برای شما دوستان اماده دانلود کرده ایم که بسیار پروژه هایی کاربردی و مفیدی هستند که میتوانید به عنوان پروژه درسی نیز از این پروژه ها استفاده کنید.
25,000 تومان
سورس پروژه جابجایی دو عدد در اسمبلی
کاره این پروژه بدین صورت است که :
دو عدد از کاربر گرفته و دوعدد دریافتی را جابه جا میکند.
26,400 تومان
سورس پروژه تبدیل حروف به عدد در اسمبلی
این پروژه که به زبان اسمبلی نوشته شده ، ابتدا دو کاراکتر را از کاربر میگیرد آنها را در مرحله اول بایستی به عددی تبدیل کرده و در مرحله بعد آنها را از هم دیگر مقایسه میکند اگر کاراکتر اولی از دومی بزرگتر باشد آنها را از هم تفریق میکند.
25,900 تومان
دانلود سورس شش پروژه اسمبلی
زبان همگذاری یا اسمبلی (به انگلیسی: Assembly) به مجموعه زبان‌های برنامه‌نویسی سطح پایینی اطلاق می‌شود که در آن مستقیماً دستورالعمل‌های پردازندهٔ اصلی (CPU) نوشته می‌شود ( یعنی دستوراتی که ALU توانایی انجام آنها را دارد.)به دلیل سطح پایین بودن این زبان‌ها، نوشتن، اشکال‌زدایی و نگهداری برنامه سخت‌تر است. برای هر خانوادۀ CPU یک زبان اسمبلی وجود دارد.این زبان به زبان مادر کامپیوتر بسیار نزدی ...
39,900 تومان
سورس پروژه حذف فایل در زبان اسمبلی
اسمبل یا همگذار نرم افزاری است که برنامه نوشته شده به زبان اسمبلی را به کدهدف (Object Code) تبدیل می کند و یک فایل با پسوند obj تولید می کند. توجه شود که این فایل قابل اجرا نیست و بوسیله نرم افزار Linker این فایل به یک فایل با پسوند exe تبدیل می‌شود که این فایل جدید قابل اجرا است.هر مجموعه دستورالعمل تعبیه شده در هر پردازنده‌ای، زبان اسمبلی مخصوص خود را دارا می‌باشد. لذا اگر دو نوع پرداز ...
31,300 تومان
سورس پروژه پاک کردن صفحه نمایش به زبان اسمبلی
سورس پروژه پاک کردن صفحه نمایش به زبان اسمبلی





گروه برنامه نوسی ای زد سافت آماده انجام پروژه های برنامه  نویسی اسمبلی در مدت زمان کم با کیفیت با بالا می باشد .

برای ثبت سفارش خود می توانید از طریق لینک یا ایمیل آدرس azsoftir@gmail.com یا شماره موبایل 09367292276 سفارش خود را ثبت کنید .

خدماتی که در زمینه زبان اسمبلی قابل انجام هست :
انحام پروژه های برنامه نویسی اسمبلی assembly
انجام پروژه های اسمبلی assembly
پروژه اسمبلی assembly
زبان برنامه نویسی اسمبلی assembly
انجام پروژه های اسمبی سخت افزار
برنامه نویسی برای cpu های محتلف
طراحی کامپایلرهای مثله سی پلاس پلاس برای پردازنده های خاص
برنامه نویسی ونوشتن آن  برای cpu خاص
طراحی کامپایلری مثل کامپایلر c++ برای پردازنده مورد نظر
تبدیل هر برنامه اجرایی به کد اسمبلی
استفاده از تبدیل کد برای استفاده در مهندسی معکوس

ویژگیهای زبان اسمبلی

1-سرعت بالا وصرفه جویی در حافظه

2-امکان پیاده سازی برنامه های پیچیده تر را فراهم می کند

3-عملکرد بهینه آن

4-امکان دباگ آسان برنامه ویافتن خطاهای نحوی کد نویسی

5-امکان دسترسی مستقیم به پردازنده وریچستر وحافظه

 زبان برنامه نویسی اسمبلی

واژه اسمبلی به معنی سر هم آورم کامپیوتر هم کامپیوتر هم گفته می شود ،بسیاری از کاربران با توجه به اینکه سروکارشان با سخت افزار می باشد زبان اسمبلی یکی از این بهترینهاست ،این برنامه نویسی با اجرای خط به خط باعث تسریع بهتر اجرای کدها می شود .

تبدیل ترجمه کد اسمبلی به کد ماشین ترجمه گفته می شود ،زبان برنامه نویسی اسمبل در ازای هر دستور ماشین کد اسمبلی وجود دارد ،در حالت کلی :1بین کدهای اسمبلی وزبان ماشین روابط یک به یک وجود دارد 2-در زبان اسمبلی از نظرات ودایرکتیوها وماکرو وبرچسب بصورت از تخصیص حافظه پشتیبانی میشود .به لحاظ تاریخی نام اسمبلر توسط موریس ویلکس ودیوید ویلر واستلی گیل در سال 1951 استفاده شد که در قالب کتاب کامپیوتر دیجیتالی الکترونیکی معرفی می شود .

اصطلاح اسمبلر :برنامه ای شامل بخش های مختلف است ،تبدیل زبان اسمبلی به زبان ماشین اسمبلرگفته می شود .
کاربرد زبان برنامه نویسی اسمبلی

1-کاربرد زبان برنامه نویسی اسمبلی  در سی پی یو

2-استفاده از ربان برنامه نویسی اسمبلی در حافظه

3-استفاده از زبان برنامه نوسی  اسمبلی در سیستم های عامل

4-استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی  در سخت افزارها

5-استفاده از زبان برنامه نویسی  برنامه نویسی در طراحی کامپایلر

6-استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی در سیستم های توکار
 برخی ازکاربرد های زبان برنامه نویسی اسمبلی در زمینه های مختلف

7-استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی در نوشتن برنامه هایی که باید از طریق سیستم عامل با سخت افزار تعامل داشته باشد .

8-استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی بی درنگ جهت شبیه سازی در سیستم های تجهیزات پزشکی و پروازی

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.


9-استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی در عملیات های رمزنگاری

10-استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی در کد های مخرب کامپیوتری .راهنداز ،گرانندگان دستگاه ها

تاریخچه زبان برنامه نویسی اسمبلی

زبان برنامه نویسی اسمبلی یکی از قدیمی‌ترین زبان‌های برنامه نویسی است که برای برنامه نویسی سطح پایین و مستقیم با معماری سخت‌افزار استفاده می‌شود. تاریخچه‌ی این زبان به دهه‌ی ۱۹۴۰ میلادی بازمی‌گردد.

در آغاز، برنامه‌ها از طریق کدهای ماشینی و بایت‌های دستی توسط برنامه‌نویسان نوشته می‌شدند. اما این روش برنامه‌نویسی بسیار پیچیده و زمان‌بر بود. به همین دلیل نیاز به یک راه‌حل ساده‌تر و قابل فهم‌تر برای برنامه‌نویسی سیستم‌های الکترونیکی پیدا شد و زبان اسمبلی به وجود آمد.

در زبان اسمبلی، به جای استفاده از کدهای ماشینی، از نمادهای نزدیک به زبان انسان استفاده می‌شود. این نمادها به صورت مستقیم بر روی دستگاه‌های سخت‌افزاری اجرا می‌شوند. برنامه‌های اسمبلی به زبان ماشین ترجمه و سپس اجرا می‌شوند.

تدوین اولین زبان اسمبلی توسط کاپلستان هولم در دهه‌ی ۱۹۴۰ آغاز شد. پس از آن، زبان‌های اسمبلی برای معماری‌های مختلف ساخته شدند. یکی از اولین زبان‌های اسمبلی، زبان اسمبلی برای کامپیوتر ENIAC در دهه‌ی ۱۹۴۰ بود. اسمبلی در دهه‌ی ۱۹۵۰ با گسترش کامپیوترهای قدرتمندتر و عمومی شد.

تا اواسط دهه‌ی ۱۹۷۰، برنامه‌نویسی اسمبلی یکی از روش‌های متداول برنامه‌نویسی بود، اما با ظهور زبان‌های برنامه نویسی سطح بالاتر مانند C و Pascal، استفاده از اسمبلی کاهش یافت. با این حال، اسمبلی همچنان در زمینه‌های خاصی مانند برنامه‌نویسی سیستم‌ها و رایانه‌های جانبی استفاده می‌شود.

از آن زمان تاکنون، زبان اسمبلی بهبودها و تغییراتی را تجربه کرده است، اما با توسعه‌ی زبان‌های برنامه نویسی سطح بالاتر و همچنین ظهور زبان‌های برنامه نویسی شیءگرا، استفاده از اسمبلی کاهش می‌یابد و به عنوان یک زبان برنامه نویسی قدیمی ترتیب می‌گیرد.

کاربرد انجام پروژه با اسمبلی

برنامه نویسی با زبان اسمبلی برای کاربردهای خاص و ویژه‌ای قابل استفاده است. در زیر به برخی از کاربردهای اسمبلی اشاره می‌کنم:

برنامه‌نویسی سیستم: اسمبلی برای توسعه سیستم‌های عامل، درایورها و برنامه‌های سطح پایین مانند BIOS استفاده می‌شود. از آنجا که نزدیکترین زبان برنامه نویسی به زبان ماشین است، برنامه‌نویسی سیستم با اسمبلی این امکان را می‌دهد تا کنترل دقیق بر سخت‌افزار داشته باشید.

برنامه‌نویسی تعبیه شده: در برنامه‌نویسی تعبیه شده، معمولاً از زبان‌های سطح پایین مانند اسمبلی برای برنامه‌نویسی میکروکنترلرها و دستگاه‌های الکترونیکی پیچیده استفاده می‌شود. اسمبلی به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد تا کنترل دقیق و بهینه بر سخت‌افزار را داشته باشند.

بهینه‌سازی کد: گاهی اوقات نیاز است که عملکرد برنامه را به حداکثر برسانیم و یا حافظه مصرفی را به حداقل برسانیم. در این موارد، استفاده از اسمبلی برای نوشتن بخش‌های حساس و پرتکرار کد می‌تواند بهینه‌ترین راهکار باشد.

آموزش معماری سخت‌افزار: زبان اسمبلی می‌تواند برای آموزش و فهم بهتر معماری سخت‌افزار و عملکرد آن استفاده شود. با نوشتن برنامه‌های ساده با اسمبلی، برنامه‌نویسان می‌توانند به صورت مستقیم با ماشین مجازی یا الکترونیکی تعامل کنند.

رمزنگاری و امنیت: در برخی از حوزه‌های امنیتی، اسمبلی استفاده می‌شود تا عملیات رمزنگاری و دیکد را پیاده سازی کند. به دلیل قدرتمند بودن و کنترل دقیق بر سطح پایین سیستم، اسمبلی برای این کاربردها مناسب است.

به طور کلی، برنامه نویسی با اسمبلی برای سناریوهایی که نیاز به کنترل دقیق بر سخت‌افزار و بهینه‌سازی عملکرد دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معایب انجام پروژه با اسمبلی

انجام پروژه با استفاده از زبان اسمبلی مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه به برخی از معایب انجام پروژه با اسمبلی اشاره می‌کنم:

پیچیدگی: اسمبلی یک زبان سطح پایین و نزدیک به زبان ماشین است. بنابراین، برنامه‌نویسی با اسمبلی بسیار پیچیده‌تر و دشوارتر از زبان‌های سطح بالاتر مانند C یا Python است. نوشتن کدهای بزرگ و پیچیده ممکن است زمان‌بر و خطاپذیر باشد.

قابلیت همراهی و قابلیت نگهداری: زبان اسمبلی بسیار وابسته به سخت‌افزار است و به هر تغییرِ کوچک در معماری سخت‌افزار به‌روزرسانی نیاز دارد. این به معنی آن است که پروژه‌های نوشته شده با اسمبلی ممکن است نیازمند تغییرات و به‌روزرسانی‌های مکرر باشند تا بتوانند با سخت‌افزار جدید سازگار شوند.

کندی توسعه: با توجه به پیچیدگی اسمبلی و نیاز به دقت بالا، فرایند توسعه و عیب‌یابی به طور کلی زمان‌برتر است. نوشتن کد از صفر و پیاده‌سازی ویژگی‌های پیچیده ممکن است زمان زیادی را در بر بگیرد.

قابلیت قابلیت همراهی و همپوشانی کد: به دلیل خصوصیات زبان اسمبلی و وابستگی به سخت‌افزار، کدهای نوشته شده با اسمبلی عموماً قابلیت همپوشانی و قابلیت تجدید نظر بسیار کمی دارند. این به معنی آن است که نسخه‌های قبلی کد را نمی‌توان به راحتی با نسخه‌های جدید سازگار کرد و نیاز به تغییرات و ویرایش‌های زیاد دارد.

محدودیت قابلیت استفاده: زبان اسمبلی برای توسعه نرم افزارهای خاص و سیستم‌های نزدیک به سخت‌افزار مناسب است، اما برای برنامه‌های عمومی و گسترده، کاربر پذیری و قابلیت استفاده ضعیفی دارد. به دلیل قابلیت خوانایی و درک آن، افراد بسیار محدودی قادر به خواندن و نوشتن کد اسمبلی هستند.

به طور کلی، برنامه نویسی با اسمبلی برای پروژه‌هایی که نیاز به کنترل دقیق بر سخت‌افزار و بهینه‌سازی در سطح پایین دارند، مناسب است. با این حال، باید روی پیچیدگی، همراهی و نگهداری، کندی توسعه و قابلیت استفاده محدود آن توجه داشت.

انجام پروژه های اسمبلی Assembly

سایت همیار پیپر دارای تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه اسمبلی است که می تواند تمامی پروژه موجود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان انجام دهد.همیار پیپر به لطف مجری تحصیل کرده در بهترین دانشگاه داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه اسمبلی گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه هاست.برای سفارش پروژه اسمبلی  میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره اقدام نمایید.

آیدی تلگرام ما جهت ثبت سفارش @ می باشد.همین حالا سفارش دهید.
تعریف اسمبلی:

اسمبلی یک زبان برنامه نویسی سطح پایین مربوط به رایانه ها و دستگاه های دیگر برنامه پذیر می باشد. این زبان با کمک برنامه اسمبلر تبدیل به کد ماشین قابل اجرا می شود.به طور کلی زبان های برنامه نویسی به دو قسمت سطح بالا و پایین و تقسیم میشوند  در حقیقت زبان اسمبلی زبان سطح پایین برای ماشین می باشد که دستورات یک ریزپردازنده را در کسری از ثانیه اجرا میکند.
چه پروژه هایی با اسمبلی در همیارپیپر انجام میشود:

    انجام پروژه با نرم افزار اسمبلی
    انجام پروژه به زبان اسمبلی

پروژه دیگری که قابل انجام است.

انجام پروژه یادگیری ماشین

انجام پروژه داده کاوی

انجام پروژه پردازش تصویر

انجام پروژه هوش مصنوعی
زمان بندی پروژه اسمبلی در همیاپیپر چگونه است؟

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.


زمان بندی پروژه اسمبلی توسط کارفرما تعیین می گردد.ممکن است پروژه شما فوری باشد و یا زمان زیادی برای انجامش داشته باشید.درصورت فوری بودن ما سعی می کنیم در اسرع وقت کار را برایتان انجام دهیم و معمولا هزینه برای انجام پروژه فوری کمی بیشتر از پروژه هایی با زمان بیشتر تعیین می گردد.اگر پروژه شما چند مرحله ای باشد و بصورت زمانبندی شما پروژه اسمبلی شما را تحویل خواهیم داد و با تایید هر مرحله سراغ مرحله بعدی می رویم و درصورت نیاز به اصلاح در هر مرحله این کار را برای شما انجام می دهیم.
هزینه ارسال سفارش پروژه اسمبلی و بررسی اولیه چقدر است؟

هزینه سفارش پروژه اسمبلی و بررسی اولیه آن در سایت همیارپیپر رایگان است و بعداز بررسی و برآورد هزینه پروژه شما می توانید برای انجام آن تصمیم گیری نمایید.
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه اسمبلی من چگونه است؟

قیمت گذاری پروژه اسمبلی شما براساس سختی کار و زمانی که صرف آن می شود و میزان فوری بودن آن تعیین می گردد.قیمت گذاری کار شما توسط ده ها مجری متخصص انجام می شود و بهترین قیمت به شما ارائه می گردد.
بررسی و قیمت گذاری پروژه اسمبلی من چقدر زمان خواهد برد؟

بررسی پروژه اسمبلی شما نهایتا ۵ ساعت طول خواهد کشید.اگر پروژه شما یک پروژه بزرگ باشید ممکن است این زمان به ۲۴ ساعت افزایش یابد.اما قالبا زمان بررسی و قیمت دهی زیر ۵ ساعت می باشد.اگر پروژه فوری دارید که نیاز به بررسی سریعتر دارد به پشتیبانی اعلام کنید تا سریعتر اقدام شود.
نحوه سفارش پروژه اسمبلی:
پایاپروژه چه پروژه های اسمبلی  را میتواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های زبان برنامه نویسی اسمبلی
    انجام پروژه های رشته کامپیوتر با اسمبلی
    انجام کلیه پروژه های مربوط با زبان اسمبلی
    هزینه مناسب انجام پروژه های اسمبلی

انجام پروژه های اسمبلی (Assembly)  و دشواری های آن

اسمبلی (Assembly)  نوعی زبان سطح پایین برنامه نویسی است.  ویژگی اصلی این زبان ها آن است که مستقیما دستورات را برای CPU مرکزی ارسال می کنند. کدهای ارسالی در این نوع زبان ها به شکل صفر و یک یا همان باینری است. از آنجا که اساس کار کامپیوتر نیز کدهای باینری است اسمبلی را نیز نوعی زبان ماشین به شمار می آورند.

انجام پروژه های اسمبلی دشواری های خاص خود را دارد. چون در این زبان دستور العمل ها مستقیما برای پردازنده نوشته می شود نگهداری برنامه و رفع اشکال آن کار سختی است. در واقع اسمبلی زبان مادری است که از آن برای ایجاد نرم افزارها و کارکردهای سیستم کامپیوتر استفاده می شود. زبان اسمبلی (Assembly)  به یک برنامه جانبی به نام همگذار یا اسمبلر نیز نیاز دارد. وظیفه این برنامه تبدیل زبان اسمبلر به کدهای قابل اجرا برای ماشین است.

همانطور که گفته شد زبان اسمبلی نوعی زبان سطح پایین و نزدیک به زبان ماشین است. از این رو یک تفاوت اساسی با زبان های سطح بالا دارد. زبان های سطح بالا تقریبا با هر نوع معماری کامپیوتر سازگاری دارند. اما زبانی همچون اسمبلی حائز این ویژگی نمی باشد. در واقع برای هر نوع معماری و پردازنده کامپیوتر یک زبان اسمبلی خاص خودش وجود دارد.
خدمات مشابه پایاپروژه در زمینه اسمبلی:

انجام پروژه های سی شارپ

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های دلفی

انجام پروژه های فرترن

انجام پروژه های پاسکال
انجام پروژه های کمک درسی اسمبلی:

سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه 5 ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه فرترن نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

جهت سفارش پروژه اسمبلی چه باید کنم؟

برای سفارش پروژه اسمبلی خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره 09108760286 تماس حاصل فرمایید. همین موضوع کار کردن با این زبان و انجام پروژه های اسمبلی (Assembly)  را هر چه بیشتر سخت می کند. اما برای شما جای نگرانی وجود ندارد. زیرا پایاپروژه آماده همکاری در زمینه انجام هر گونه پروژه اسمبلی می باشد. این موسسه با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب در کمترین زمان پروژه ای با کیفیت به شما تحویل خواهد داد.
زمان و کیفیت انجام پروژه های اسمبلی جه مدت است؟

بحث زمان در انجام پروژه های اسمبلی شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های اسمبلی همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.
به چه صورت از انجام پروژه اسمبلی مطمئن شوم؟

کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پروژه اسمبلی خود را به ما بسپارید. تا شاهد موفقیت پروژه تان باشید.
راه های ثبت سفارش پروژه اسمبلی:
دلیل انجام پروژه زبان اسمبلی، ایجاد کردن ارتباط با سخت افزار به وسیله کدهای اجرایی است. انجام پروژه اسمبلی، خوانایی کدها را برای ما آسان تر می‌کند و درک زبان سخت افزار را بهبود می‌بخشد. سایت جاوا پرو، با ارائه و اجرای پروژه های زبان اسمبلی، شرایط را برای توسعه بیشتر این زبان فراهم می‌کند.


چه نیازی به انجام پروژه زبان اسمبلی داریم
انجام پروژه زبان اسمبلی، با وجود شکل گیری زبان های برنامه نویسی پیشرفته، باز هم صورت می‌گیرد. انجام پروژه اسمبلی، کمک می‌کند تا کنترل کافی روی سیستم خود داشته باشید، همینطور کدهای کامپیوتر را بهینه سازی کنید. توسعه دهندگان با استفاده از زبان اسمبلی، می‌توانند به رجیسترها و بخش های مختلف حافظه دسترسی داشته باشند. دست پیدا کردن برنامه نویسان به این قسمت ها، سبب می‌شود که کنترل بیشتری روی آنها ایجاد کنند.
با انجام پروژه زبان اسمبلی، به درک بهتری از سخت افزارها و پردازنده ها خواهید رسید. با دریافت سفارش پروژه اسمبلی، می‌توانید تمامی کدهایی که برای سیستم نوشته شده اند را تحلیل کنید و خروجی های هر کد اجرایی را بررسی نمایید. سایت جاواپرو، با ارائه سفارش پروژه زبان اسمبلی به توسعه دهندگان، تجربه متفاوتی از انجام این پروژه ها را ارائه می‌دهد.
برنامه نویسان با استفاده از این زبان برنامه نویسی، فعالیت ریزپردازنده ها و میکروکنترلرها را بهینه سازی می‌کنند. این کار کمک می‌کند تا رفتار ریجسترها را بهتر بررسی کنید، همچنین روی عملکرد بهتر آنها تاثیر بگذارید. برای نوشتن کدهای زبان برنامه نویسی اسمبلی، باید زمان قابل توجهی را صرف کنید. نوشتن این کدها درک بهتری از عملکرد آنها در اختیارتان قرار می‌دهد.

سفارش انجام پروژه زبان اسمبلی با قیمت مناسب و تحویل به موقع

انجام پروژه زبان اسمبلی
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.

ویژگی های مهم زبان برنامه نویسی اسمبلی
به منظور انجام پروژه زبان اسمبلی، باید به جوانب مختلف این زبان تسلط داشته باشید، دانستن ویژگی های زبان اسمبلی، بخشی از درک بهتر این زبان برنامه نویسی محسوب می‌شود. با هم نگاهی خواهیم داشت به چند نمونه از خصوصیات زبان برنامه نویسی اسمبلی:
•    کاربرد این زبان برنامه نویسی به دهه 50 میلادی برمی گردد.
•    زبان اسمبلی نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی ساده و قابل درک است.
•    سیستم عامل های زیادی برای این زبان برنامه نویسی معرفی شده اند، مثل: ویندوز و لینوکس.
•    دستورات زبان برنامه نویسی شباهت زیادی به دستورات زبان ماشین دارند.


مزایای و معایب انجام پروژه زبان اسمبلی
انجام پروژه زبان اسمبلی، می‌تواند به همراه خودش مزایا و معایبی هم داشته باشد. بد نیست با هم مواردی که می‌توانند کاربردی یا ناکارآمد باشند را مرور کنیم.
•    ساده کردن فرایندهای کدنویسی و اجرای دستورها
•    افزایش بازدهی در میزان مصرف حافظه
•    بالا بردن میزان سرعت کدهای اجرایی
•    امکان برطرف کردن مشکل ها در کمترین زمان


معایب استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی
•    در زبان برنامه نویسی اسمبلی باید کدهای بیشتری را بنویسید، در صورتی که در زبان های پیشرفته نیازی به این کار نیست.
•    زمانی که برای به پایان رساندن پروژه نیاز دارید، بیشتر از دیگر زبان های برنامه نویسی است.
•    سینتکس به سختی یادآوری می‌شود و استفاده از آسان نیست.

هزینه سفارش انجام پروژه اسمبلی چقدر است؟

سطح بندی زبان های برنامه نویسی


هدف از انجام پروژه زبان اسمبلی چیست؟
قبل از انجام پروژه زبان اسمبلی، بهتر است بدانید که در حال حاضر، بیشتر مهندسان کامپیوتر از زبان های برنامه نویسی پیشرفته تری استفاده می‌کنند. بیشتر برنامه هایی که توسعه پیدا می‌کنند، از زبان های برنامه نویسی سطح بالا بهره گرفته اند. در سال 2017، شاخص تیوبی زبان برنامه نویسی اسمبلی را در رده یازدهم قرار داد. این موضوع در حالی بود که سال 2021، زبان برنامه نویسی اسمبلی به عنوان بیست زبان برتر دنیا شناخته شد.
با تمام این مباحث، باز هم می‌توان استفاده از این زبان برنامه نویسی را در حوزه های زیر عنوان کرد:
•    استفاده از زبان اسمبلی در سیستم های عامل
•    برای تولید اصولی سخت افزارها
•    به منظور طراحی کردن کامپایلرها
•    برای ایجاد درک بهتر از زبان کامپیوتر
•    پیدا کردن رمزنگاری های پیشرفته


انجام پروژه زبان اسمبلی برای درک بهتر زبان کامپیوتر
یکی از مهمترین دلایل انجام پروژه زبان اسمبلی، درک بهتری از اتفاقاتی است که در سیستم رخ می‌دهند. مهمتر از همه این است که زبان برنامه نویسی اسمبلی، به زبان ماشین و سخت افزارهای کامپیوتر نزدیکتر است. این ارتباط نزدیک، سبب می‌شود که کنترل سخت افزارهای کامپیوتر برای کاربر راحت تر شود.
زبان برنامه نویسی اسمبلی، هنوز در بیشتر دانشگاه ها و آموزشگاه ها تدریس می‌گردد و از آن برای ساده تر کردن زبان کامپیوتر استفاده می‌کنند. مطالعه این زبان برنامه نویسی، به ما کمک می‌کند تا مفاهیم کلیدی سخت افزار را بهتر یاد بگیریم، همینطور متوجه شویم که این کدها چقدر در ساخت زبان های پیشرفته تر تاثیر دارند.

سفارش انجام پروژه اسمبلی با قیمت منصفانه و تحویل به موقع پروژه

کدهای زبان اسمبلی

 


استفاده از زبان برنامه نویسی اسمبلی برای بهینه کردن کدها
در زمان انجام پروژه زبان اسمبلی، همیشه با این موضوع مواجه هستیم که چرا از زبان های سطح بالا به جای این زبان برنامه نویسی استفاده نمی‌کنیم. زبان برنامه نویسی اسمبلی، کاربردهای زیادی در زمینه بهینه سازی کدهای اجرایی دارد. دستورهایی که نوشته می‌شوند، از نظر ساختار شباهت زیادی به زبان سخت افزارها دارند.
بهینه بودن کدهای زبان اسمبلی، کمک می‌کند که زمان اجرایی به حداقل خودش برسد، همینطور اسمبلرها می‌توانند راحت تر و سریعتر از حافظه سیستم استفاده کنند.


اسمبلرها دقیقا چه کاری انجام می‌دهند
رفتار اسمبلرها تا حدودی شبیه به کامپایلرها است، تفاوتی که این دو با هم دارند، این است که کامپایلر سورس کدها را تبدیل به زبان ماشین می‌کند. اسمبلرها هم در این جا وظیفه دارند که کدهای اسمبلی را به دستورات ماشین تبدیل کنند. بیشتر سیستم عامل های گوناگون، از اسمبلرها برای تفسیر زبان خود استفاده کرده اند.
موفق ترین اسمبلرها، برای سیستم عامل های لینوکس و ویندوز طراحی شده اند و هنوز از آنها برای توسعه نرم افزارها استفاده می‌کنند. اسمبلرها طرفدارهای خاص خود را دارند و از آنها برای بهینه کردن عملکرد سخت افزارها بهره می‌گیرند.


اهمیت استفاده از اسمبلرها
در زمان انجام پروژه زبان اسمبلی، باید به تاثیر اسمبلرها توجه کنید. اسمبلرها در حال حاضر یکی از پر اهمیت ترین مفسرهای برنامه نویسی محسوب می‌شوند. تمام زبان های برنامه نویسی که در سطح بالاتری قرار گرفته اند، برای درک زبان ماشین نیاز به اسمبلر و زبان اسمبلی دارند. پس با زبان برنامه نویسی اسمبلی، به راحتی می‌توانید به درک عمیق تری از سخت افزارها برسید.
در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های اسمبلی خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله در انجام پروژه اسمبلی آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه اسمبلی در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 
اسمبلی چیست؟

اسمبلی یا Assembly یکی از زبان های برنامه نویسی قدرتمند سطح پایین در حوزه رایانه ها و دستگاه‌ های برنامه‌ پذیر می باشد و کاربرد اصلی آن برنامه نویسی سخت افزار است. انجام پروژه های اسمبلی نقش مهمی در برنامه نویسی زبان ماشین و برقراری ارتباط با سخت افرار کامپیوتر دارد. هدف از طراحی زبان اسمبلی قابل فهم کردن دستورات وارد شده توسط کاربر برای رایانه می باشد. زبان اسمبلی قابلیت های فراوانی از تفسیر زبان ماشین و گروه بندی دستورات برای اجرا در سیستم عامل دارد در اسمبلی دستورات به صورت کدهای ماشینی و نهایتا به صورت 0 و 1 نوشته میشود استفاده از  اسمبلی این امکان را به شما میدهد که کنترل کامل سیستم و منابع را به دست بگیرید و بهینه‌ترین کدهای خود را در کامپیوتر پیاده نمایید. .یادگیری زبان اسمبلی کمی دشوار است و نیاز به مهارت بالا دارد در این زبان کدها توسط اسمبلر به کد ماشین ترجمه و پس از آن، اجرا میشوند. یکی از اصلی ترین ویژگی های اسمبلی برقراری ارتباط بین سخت افزار و واحد پردازشگر مرکزی می باشد. با یادگیری اسمبلی میتوانید به ریجسترها و مکان های حافظه دسترسی داشته باشید و مدیریت زمان را برای پروژه برنامه نویسی خود داشته باشید یکی از ویژگی های بارز اسمبلی بهینه کردن کدهای نوشته شده در آن می باشد که میتوانید دستورات را با سرعت بالاتری اجرا نمایید

زبان اسمبلی زبان سطح پایین برای ماشین است همچنین اسمبلی یک زبان تفسیر ماشین می باشد که میتواند خط به خط دستورات و مفاهیم زبان ماشین را خوانده و به صورت خط به خط اجرا نماید که دستورات یک ریزپردازنده را در کسری از ثانیه اجرا میکند امروز به دلیل سنگین بودن زمان اجرای برنامه نویسی های سطح پایین از جمله اسمبلی استفاده از آنها خیلی در دستور کار قرار نمیگیرد ولی به چندین دلیل بسیاری این زبان محبوب آنها می باشد اسمبلی برای افراد تازه کار که قصد یادگیری سریع برنامه نویسی دارند مناسب می باشد برنامه هایی که به زبان اسمبلی نوشته میشوند بسیار سریع اجرا میشوند و قابلیت درک بالایی دارند برخی از اعمال در برنامه نویسی های سطح بالا مشکل می باشد به همین دلیل باید به زبان اسمبل آنها را نوشت در حقیقت میتوان اسمبل را زیان ساختاری و قابل فهم برای ریزپردازنده دانست که با زبان CPU تمامی فرآیندهای لازم را اجرا میکند.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های اسمبلی را میتواند انجام دهد؟
انجام پروژه با نرم افزار اسمبلی
انجام پروژه درسی اسمبلی
انجام پروژه به زبان اسمبلی
انجام تمرین اسمبلی

انجام پروژه های اسمبلی

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.

مراحل برنامه نویسی با زبان Assembly

1 -آشنایی با سخت‌افزار: در گام اول برای کار با زبان assembly باید با مفاهیم سخت‌افزار کامپیوتر و عملکرد آنها مانند رجیسترها، حافظه، ورودی خروجی و دستورات پردازشگر آشنایت داشته باشیم.

 

2- انتخاب پردازنده: در گام دوم باید باید یک پردازنده‌ای را مناسب انتخاب کرد که بتوان برنامه خود را بر روی آن اجرا کرد. این شامل انتخاب پردازنده با معماری x86 یا ARM است.

 

3- نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز: در گام سوم باید برای برنامه نویسی به زبان assembly، نرم افزارهایی مانند محیط توسعه یا ابزارهای کامپایلر را نصب کرد.

 

4- نوشتن کد: در گام چهارم باید کد زبان assembly را توسط برنامه نویسان نوشته شده و دستورات پردازشگر را برای اجرای برنامه تعیین کرد.

 

۵- کامپایل کد: در گام پنجم باید پس از نوشتن کد، باید آن را کامپایل کرد تا به زبان ماشین تبدیل شود و بر روی پردازنده قابل اجرا باشد.

 

 
ضرورت استفاده از سی پلاس پلاس و پایتون در پروژه های اسمبلی

زبان برنامه نویسی همانند سایر زبان های برنامه نویسی نیاز به یک زبان برای ترجمه و تفسیر کدهای ماشین دارد نوشتن کدهای اسمبلی نیاز به متخصصانی که زبان سطح پایین و نزدیک به ماشین را کاملا مسلط باشید یکی از زبان های برنامه نویسی برای اسمبلی سی پلاس و پلاس و پایتون می باشد هر دو این زبان ها دارای محیط حرفه ای نوشتن کدهای اسمبلی و دارای کتابخانه های متنوع و همچنین ویرایشگر حرفه ای می باشند

 

وظایف کاربردی زبان اسمبلی به در حالت کلی به صورت زیر تعریف میشود :

۱- ترجمه کدهای ماشین : یکی از اصلی ترین وظایف زبان اسمبلی ترجمه کدهای ماشین به دستورات ساده و قابل فهم برای رایانه می باشد

۲- مدیریت حافظه : با استفاده از زبان اسمبلی میتوانید به راحتی به قسمت مدیریت حافظه دسترسی داشته باشید

۳- مدیریت پردازش : یکی از وظایف مهم زبان اسمبلی مدیریت پردازش و پروسه های مختلف در میان سخت افزار است

۴- مدیریت دستگاه های ورودی و خروجی : با استفاده از کدنویسی در زبان اسمبلی میتوانید اجازه دهید آیا یک دستگاه خارجی به رایانه متصل شود یا خیر ؟

۵- افزایش سرعت سیستم : یکی از مهم ترین وظایف برنامه نویسان اسمبلی بهینه سازی و استفاده از کدهای مناسب ماشین برای افزایش سرعت می باشد

 
اهمیت زبان اسمبلی در چیست ؟

مفهوم لغوی اسمبل کردن یا سرهم بندی یکی از واژه های بسیار پرکاربرد در حوزه کامپیوتر می باشد یک مهندسی رشته کامپیوتر با این واژه بسیار کار دارد شما میتوانید موضوع اسمبل کردن را به راه اندازی یک پایگاه کامپیوتری تشبیه کنید با توجه به قدرت بالای اسمبلی در برنامه نویسی زبان ماشین ها هر روز بر محبوبیت آن افزوده میشود با توجه به دشوار بودن این زبان بسیاری از کاربران در انجام آن دچار مشکل هستند بسیاری از شرکت ها و محیط هایی که با سخت افزار سرکار دارند نیاز به یک زبان برنامه نویسی جامع در حوزه زبان ماشین هست اسمبلی یکی از بهترین آنها می باشد این نرم افزار برنامه نویسی با اجرای خط به خط دستورات باعث تفسیر هر چه سریعتر و اجرای دقیق کدها خواهد شد.

 
ضرورت زبان اسمبلی در حوزه کامپیوتر

برنامه نویسی به زبان اسمبلی با استفاده از دستورالعمل های سطح پایین است و به دلیل نزدیکی به زبان ماشین، سرعت اجرای برنامه ها در این زبان بیشتر از زبان های برنامه نویسی دیگر است. زبان اسمبلی امروزه به یکی از مهم ترین زبان های تفسیری در برنامه نویسی می باشد اسمبلی یک زبان ماشین سطح پایین می باشد که توسط ماشین تفسیر می شود تمامی زبان های دیگر زبان های سطح بالا می باشد و نیاز است به زبان سطح پایین برای فهم ماشین تفسیر شود همه این ها توسط اسمبلی انجام میشود با استفاده از اسمبلی قادر خواهید بود درک عمیقی از سخت افزار و ریزپردازنده داشته باشید و خط به خط کدهای نوشته شده را تفسیر نمایید.

 
لزوم به کارگیری از زبان اسمبلی در حوزه های مختلف

۱- برنامه نویسی سیستم عامل : یکی از اصلی ترین زمینه های استفاده از زبان اسمبلی طراحی سیستم عامل می باشد. از آنجایی که زبان نزدیک به ماشین است بیشترین استفاده را در طراحی سیستم عامل دارد.

 

۲- برنامه نویسی سیستم های جانبی : از دیگر حوزه های کاربردی مورد استفاده از زبان اسمبلی است که برای برنامه نویسی سیستم های جانبی مانند کارت گرافیک ، کارت های صدا استفاده میشود.

 

3- برنامه نویسی سخت افزار :  از زبان اسمبلی در برنامه نویسی انواع سخت های کامپیوتر قابل برنامه نویسی مانند FPGA استفاده میشود

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.


۴- برنامه نویسی سیستم های بلادرنگ : از زبان اسمبلی در طراحی انواع  شبیه سازها، تجهیزات پزشکی و سیستم های مسیریاب پرواز استفاده فراوان میشود.

 

۵- کدنویسی تابلو روان : از دیگر حوزه های کاربردی زبان اسمبلی در برنامه نویسی و طراحی تابلوهای روان می باشد که نمونه آن در ایستگاه های قطار، فرودگاه ها، فروشگاه ها، مغازه ها برای نمایش تبلیغات استفاده میشود

 

۶- ساخت تروجان : از دیگر حوزه های بسیاری کاربردی زبان اسمبلی استفاده هکرها از این زبان برای ساخت تروجان و بچ فایل های نفوذی می باشد.

 
کاربردهای اسمبلی

    امکان ساده‌ تر کردن عملیات پیچیده و اجرای ساده آن
    بازدهی بیشتر و صرفه جویی در مصرف حافظه
    سرعت بسیار بالاتر در اجرای کدها و عملکرد بهینه آن
    امکان دیباگ کردن و یافتن نقص‌ها در زمان کمتر
    قابلیت دسترسی به محل‌های حافظه و رجیسترها و تنظیم دقیق آن‌ها
    توانایی سرعت اجرای فرامین نوشته شده در اسمبلی

 

مراحل انجام پروژه اسمبلی

    ارسال پروژه اسمبلی از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه اسمبلی توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه اسمبلی براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده اسمبلی توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه اسمبلی توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه اسمبلی توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه اسمبلی با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه اسمبلی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه اسمبلی به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه اسمبلی دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه اسمبلی چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه اسمبلی خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه اسمبلی وجود دارد ؟
اسمبلی Assembly چیست؟

زبان اسمبلی یک زبان برنامه‌نویسی پایین سطح است که برای برنامه‌نویسی و کنترل مستقیم دستگاه‌های سخت افزاری قابل استفاده است. در واقع، زبان اسمبلی برای نزدیک کردن برنامه‌ها به زبان ماشین و کنترل دقیق دستگاه‌های سخت افزاری استفاده می‌شود. در این زبان، دستورات و دستگاه‌های سخت افزاری به صورت کدهای منبع قابل فهم برای برنامه‌نویسان نوشته مشوند .

زبان اسمبلی درک و فهم زبان ماشین برای برنامه نویسان را آسان‌تر میسازد و کنترل دقیق بر روی سخت افزار را امکان‌پذیر میکند . به دلیل پیچیدگی و نیاز به دقت بالا، استفاده از زبان اسمبلی در برنامه‌نویسی رایانه‌های عمومی و معمولی رایج نیست و بیشتر در برنامه‌نویسی سیستم‌های جاسازی شده و سخت‌افزارهای خاص استفاده می‌شود.
کاربرد های زبان اسمبلی چیست؟

زبان اسمبلی در بسیاری از حوزه‌های مختلف کاربرد دارد مانند:

۱٫ برنامه‌نویسی سیستم‌های جاسازی شده: زبان اسمبلی در برنامه‌نویسی سیستم‌های جاسازی شده، مانند دستگاه‌های خانگی، ترمینال‌ها، روبات‌ها و سایر سیستم‌های کنترل صنعتی استفاده میشود. این سیستم‌ها احتیاج به کنترل دقیق سخت‌افزار دارند و زبان اسمبلی برای برنامه‌نویسی آنها مناسب است.

۲٫ برنامه‌نویسی سیستم‌عامل‌ها: سیستم‌عامل‌ها نیاز به عملکرد سریع و بهینه دارند و زبان اسمبلی به برنامه‌نویسان اجازه داده است که به صورت مستقیم با سخت‌افزار و سیستم‌های کامپیوتری تعامل کنند و کارایی سیستم‌عامل را بهبود ببخشند.

۳٫ برنامه‌نویسی درایورها: زبان اسمبلی برای برنامه‌نویسی درایورها و رابط‌های سخت‌افزاری استفاده می‌شود.

انجام پروژه با زبان اسمبلی
 فعالیت های دیگر آریا پروژه

انجام پروژه های مهندسی مکانیک

انجام پروژه های مهندسی عمران

انجام پروژه های مهندسی برق

انجام پروژه های مهندسی مواد

انجام پروژه های سی شارپc#

انجام پروژه های پایتون Python

 
مراحل انجام پروژه با زبان اسمبلی درآریاپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    در ابتدا پروژه با زبان اسمبلی از مسیرهای ذکر شده در سایت برایمان ارسال کنید.
      مجریان و کارشناسان آریاپروژه در کوتاه ترین زمان پروژه شما  را بررسی کرده و زمان و قیمت ر اعلام میکنند.
    درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود.
    ما در طول انجام پروژه،مراحل پیشرفت پروژه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.
    پس از پایان پروژه تان ما نتایج رااز طریق فیلم و عکس به اطلاع شما میرسانیم.
    درصورت تایید شما مابقی هزینه دریافت میشود.
     و در انتها ارسال فایل نهایی پروژه برای شما عزیزان.
    مهلت ۷۲ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت عدم اشکال و ایراد، با مجری تسویه میشود.

 
برای انجام پروژه Assembly باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های Assembly و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک به زبان Assembly را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های Assembly، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های تحلیلی  کمک آموزشیAssembly  :

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.


به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های تحلیلی کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شماارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شمادرخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه Assembly ارائه خواهیم داد.

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با زبان Assembly :

انجام تحلیل داده پروژه پایانی Assembly از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده Assembly ، از ابتدای شروع کار ، همراه شما عزیزان می باشد.
چرا پروژه Assembly خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های Assembly و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه Assembly شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه Assembly به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های Assembly در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های Assembly از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های Assembly در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه Assembly برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده Assembly:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir.
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir.


موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه Assembly را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده Assembly بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید:  نمونه پروژه های آماده Assembly
نحوه سفارش پروژه Assembly:





:: موضوعات مرتبط: انجام پروژه Assembly , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: